söndag 18 november 2012

Söndagkväll

Sitter här i min ensamhet och njuter :) Barnen ligger uppe och sover, Daniel är på bio med en granne och jag sitter och glor på The girl with the Dragon Tattoo. Roligt att se när man känner igen sig. Landabron t ex.

Imorgon är det jobb igen det känns inte lika kul,  men bara tre veckor kvar nu sen så en veckas semester vilket ska bli så underbart härligt. Även om jag har lite dåligt samvete att åka utan barn. Men jag vet att de kommer ha en superhärlig vecka med mormor, morfar, farmor och farfar. Kommer med andra ord inte gå någon nöd på dem :) Dessutom är det lucia så de hinner nog inte ens sakna oss.

Hade kunnat gett er en bild på hur jag ser ut... men avstår. Kan säga så här, rosa onepice med fötter och Hello Kitty. Ja nu har ni bilden framför er :)

God natt god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar