tisdag 4 december 2012

En rolig tisdag...

Hugo är i en rolig period just nu. I kväll när vi skulle sova säger han. Jag kan inte sitta still. För då blir jag knölig. Han ser nog att jag funderar vad han menar så då förtydligar han... I huvudet. Sen efter det börjar han sjunga. Mamma Mia släpp tuttarna fria. Då kunde jag inte längre hålla mig för garv :)

Daniel är på julbord med jobbet. Själv har jag varit på Heta arbeten utbildning så nu kan jag släcka bränder o sitta eldvakt. Ju fler utbildningar jag går på ju mer rädd blir jag för allt ansvar :( nu vaknade Hugo upp igen med frågan. - mamma är jag en människa. Men efter att ha fått det bekräftat ligger han här o snarkar igen.

1 kommentar:

  1. Fantastiska lilla Hugo som börjar bli stor :-) Försökte ringa dig igår men det var KAOS i vårt hus mellan 17-19...
    Kram

    SvaraRadera