fredag 3 september 2010

Hmmm går inte riktigt som jag tänkt mig...

Skulle försöka blogga från min nya iphone, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig för texten kom inte med :(   Skrev i varje fall att idag har vi bakat muffins, Ella älskar det. Tror dock att det är för hon får slicka skålen efteråt. Hugo ser inte heller så missnöjd ut om man säger så. Imorgon kommer, farmor, farfar, gammel mormor Britta, Tina och Björn. Hmmm bäst att räkna muffinsarna så det räcker. Ella längtar jättemycket efter farmor så idag gick hon o lade sig 19:00 för att det skulle bli morgon fortare. Så kan det vara. Nu sitter jag hemma och njuter av lugnet. Två barn som sover. Daniel är hon Peter o tittar på fotboll och jag kan i lugn o ro sitta o leka med min nya leksak. Nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar