onsdag 8 september 2010

Tyst det är i huset...

Så då har mormor åkt hem och lyxet med städerska o barnvakt är borta... tack mormor! Nu sover båda barnen och Daniel är på hockey så lugnt o skönt i huset. Jag har tittat på uppdrag granskning om äldreomsorgen... har tidigare inte brytt mig så mycket då det som står i tidningar oftast är överdrivet och vinklat men nu fick man en helt annan insyn även om det här säkert oxå är överdrivet o vinklat. Dock tycker jag inte det går att förlåta att man inte har bemanning till de äldre. Jag tycker det är ok att man har låsta dörrar för att de inte ska irra runt men det får ju inte vara för att man ska spara in pengar på bemanning. Nej usch o fy det var inget trevligt program att se. Nu ska jag dock lägga mig o pilla lite på min iphone... är hittils sååååå nöjd och daniel är sååååå avundsjuk och det gör ju inte det hela sämre. Så god natt kamrater så ses vi en annan dag. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar