tisdag 2 augusti 2011

Bro hof

Jag har länge varit irriterad på att vi inte har något bra matställe i Bro. Här finns det bara pizzhak och "alkisrestauranger". Så 2:a dagen vi var "barnlediga" då de var hos mormor o morfar i Bollnäs så kom Daniel på, Bro Hof då. Det är egentligen en jättefin golfbana men där finns även restaurang. Det vaaar så trevligt. SÅ den rekomenderar jag varmt till mina Bro-vänner. Vill även tilllägga att all övrig tid vi var barnlediga så höll vi på med ved... ja precis lika tråkigt som det låter så detta var vi väl värda :) 

1 kommentar:

  1. Kan intyga att det var ett bra ställe. Blev bjudna på mat där efter 3 dagars slit med stenläggning på garageinfarten.God o prisvärd mat.Tack! PS: jag slet inte så mycket för jag hade turen att få vara med barnen.

    SvaraRadera