onsdag 17 oktober 2012

Jobb jobb jobb

Hollywoodfruar det är såååå bra. Tycker det är så kul att se. När det var slut kom D och skulle titta på fotboll i sängen. Jag hann se två mål av Sverige sen sa jag att jag måste sova för det här skulle ju ändå inte bli någon spännane match. Eller hur. Fattar inte att inte D väckte mig eller att jag inte vaknade, för jag kan föreställa mig hur mycket han måste tjoat. Eller så är det bara när Brynäs gör mål som han låter. Jag ska fråga honom.



Idag skulle jag jobba ikapp lite, så Daniel hämtade barnen och jag skulle sitta LÄNGE och jobba. Eller hur, när klockan är 17:00 stängs allt ner. Då visar det sig att de just ikväll har driftunderhåll på alla våra it-program. Suck. Så jag satt istället och pratade med en kollega vilket i och för sig var kul men det var inte så jag hade tänkt använda min jobbkväll. Men men det är en ny dag imorgon så jag får väll lägga på ett extra kol då istället.

Det var allt jag hade att skriva om idag. Ni som läser får gärna lämna en kommentar!!!

1 kommentar:

  1. Vet inte om det kanske är bara jag som läser, men fortsätt!!!

    SvaraRadera