lördag 23 mars 2013

2013- oj vart tog tiden vägen....

Oj nu var det längesedan jag skrev. Inte för att det inte hänt något utan mer för att det hänt alldeles för mycket... jag gör ett nytt försök att starta upp igen och se om jag orkar hålla igång...

Det största som hänt är att jag bytt jobb. Jag var mer eller mindre tvungen då jag inte kunde gå tillbaka till HSB efter jul. Springa in i väggen heter det och Ja det var där jag var... intressant att se vad som händer när kroppen säger nej. Allt från hjärtklappning, gråtattacker till att bli helt torr under ögonen.

Från att aldrig tro att det drabbar mig, till att inse att det har det faktiskt gjort och nu måste jag ta tag i det. Det som var bra var att jag tog tag i det tidigt vilket jag inte tror att så många gör tyvärr.  Jag sjukskrev mig i början av januari då jag kände att nu är det stopp och inom två veckor hade jag hittat ett nytt jobb. Vilket känns otroligt kul och skönt. Jag har nu bara 10 minuters resväg till jobbet vilket känns otroligt lyxigt :)

Ja det var en kort sammanfattning av det. Nu ska jag nog försöka gå igenom mobilen för att se om jag kan lägga ut lite bilder på det ni missat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar