lördag 23 mars 2013

I väntan på Åke


SÅ var det äntligen dags att åka skulle komma till världen ( Barnens kusin).
Jag skulle ta hand om Sally medans föräldrarna var på förlossningen och det gick till en början som en dans på rosor. Vi hade det hur trevligt som hellst. Dock ville hon inte äta så mycket men men det gjorde inte så mycket tyckte jag då....




Sen när jag skulle se på tv klockan 21 så förstog jag varför. Stackars liten hade magsjuka. Så när jag kom in på hennes rum så var det kräks i hela sängen, på hela Sally och det satt fast matbitar i håret... inte så mycket att göra annat än att ställa henne i duchen och försöka skölja av henne. INTE ett dugg kul med en livrädd tjej. Usch och fy. Som tur är verkar hon ha förträngt denna traumatiska händelse då hon fortfarande är "kompis" med mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar