onsdag 20 juli 2011

Skål



Det är ju dumt att tro att det skulle räcka med ett brutet ben nej då. Nu har Daniel, Ella o Hugo halsfluss. Jag har precis avslutat en pencelinkur så jag klarade mig den här gången. Men Ella fick nu sin andra vända på kort tid. Att få i Hugo medicin var en pina även Ella efter hon denna gången fick flytande och annars har tagit piller utan problem. Men tyvärr fick det bli något starkare denna gång och det fanns bara i flytande. Det var ett himla skrik på båda barnen själv tyckte jag det smakade Tequila rose  (typiskt nog ända gången inte jag hade halsfluss ;) ) Men helt plötslig vände det i varje fall och det blev plötsligt väldigt kul att få skåla i medicin och dricka apelsinfanta till. Tyvärr har vi ingen före bild för det var då omöjligt att filma eller fota då en fick hålla i Hugo och den andra hälla i... men här har ni nu i varje fall en "efter" bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar